woensdag 31 oktober 2012

Recensie; zeven nieuwe cupcake smaken.

Cupcakes, daar houdt iedereen van. Een heerlijke kleine zoetigheid wat precies genoeg is. Van gebak raak je gauw vol, en van een brownie word je snel misselijk. Dus lang leve de cupcake!

Nou ben ik degene met het  geluk om nieuwe high tea gerechtjes van Zoet&Zo te proeven én beoordelen. Ik had de eer om zeven (ja je leest het goed) nieuwe smaken uit te proberen en daar mijn mening over te geven. Ik moet wel eerlijk bekennen, over de zeven cupcakes heb twee dagen gedaan, anders werd ik wel misselijk.
De zeven nieuwe smaken zijn: Amandel-kers, witte chocolade-mango, truffel, vanille-parline, kruidige herfst cupcake, citroen en oranje boven. De zeven stuks waren allemaal erg lekker. Maar mijn voorkeur gaat toch uit naar amandel-kers, citroen en oranje boven. En met stipt op één: Amandel-kers. De topping van dit cakeje was echt super lekker. Het kan ook komen door mijn liefde voor kersen. Bovendien vind ik een topping op een cakeje altijd iets speciaals hebben. Net dat extra schattige wat er op het cupcakeje thuis hoort.

Ben je benieuwd naar meer? Of wil je graag een high tea reserveren voor vrienden of familie? Kijk dan gauw op: www.facebook.com/zoetzo.
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten